dinsdag 13 december 2011

Het heeft even geduurd..

.. maar mijn Nederlandse boekenblog gaat nu toch echt de lucht in! Spannend!

Ik heb een tijdje nagedacht over wat ik met mijn Nederlandse blog wilde doen en inmiddels ben ik eruit. Omdat ik veel Engels lees (99% van de boeken die ik lees is Engels) heb ik besloten om ook reviews te schrijven over boeken die ik in het Engels heb gelezen. Niet alle reviews zullen op deze blog verschijnen, maar een groot aantal wel en ik zal extra mijn best doen om reviews te schrijven van boeken die in Nederland zullen worden gepubliceerd of dat wellicht al zijn.

Wat kun je verder verwachten? Nou, ik ben dol op foto's van boekenkasten, dus wellicht dat je die ook wel eens voorbij zal zien komen. Daarnaast ben ik gek op lijstjes, dus verwacht die ook maar in grote getale! Favorieten, boeken waar ik naar uit kijk, mooie kaften, leuke karakters.. Laat lijstjes maken maar aan mij over..

Kun je niet wachten tot de reviews in het Nederlands verschijnen hier? Wellicht staan er een aantal interessante posts op mijn Engelse boekenblog, Loving Books die je in de tussentijd kunt lezen.

Hopelijk tot snel, en happy reading! :)

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...