zondag 5 februari 2012

In Mijn Mailbox (2)

Het is weer zondag, dus het is weer tijd voor In Mijn Mailbox! Voor een post met filmpje kun je kijken bij mijn In My Mailbox (67) post. Dit zijn de boeken die ik deze week heb ontvangen.



Voor review

Gekocht


Klik op de titel om naar de Goodreads pagina gebracht te worden :) Ik ben weer heel blij met de boeken die ik deze week heb gekregen! Ik heb ook nog twee boeken voor mijn Kindle binnengekregen, maar omdat die niet meer gratis zijn (en omdat ik een keuze moest maken uit de boeken die ik op mijn Kindle heb gekregen) staan die niet hierboven. Het zijn Angel of Solace en Discordia. Ze waren gratis en klonken goed, dus ik ben benieuwd! 

Ik heb nog steeds geen nieuwe boeken gekocht deze week! Truth heb ik maanden geleden al gepreordered dus vandaar dat ik die niet mee tel. Ik ben weer heel tevreden! 


Welke boeken hebben jullie binnen gekregen? Happy reading! 

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...