woensdag 1 februari 2012

Samenvatting januari

Op mijn Engelse blog doe ik het al bijna een jaar: een maandelijkse wrap up met de boeken die ik gelezen heb in die maand. Dit ga ik hier nu ook doen, alhoewel ik geen Nederlands filmpje ervoor opneem. Je kunt uiteraard altijd naar mijn January Wrap Up post gaan - met filmpje! Dit is wat ik gelezen heb in januari - een samenvatting!


Gelezen
Shatter Me door Tahereh Mafi
Blood Bound door Rachel Vincent
Everneath door Brodi Ashton
The Darkest Whisper door Gena Showalter
Firelight. Ziel van Vuur door Sophie Jordan
Incarceron door Catherine Fisher
My Scorching Summer Diary door Liz Rettig
Your Heart Like Quicksilver door Theo Lawrence
The Fault in our Stars door John Green
Slave to Sensation door Nalini Singh
Lord of the Vampires door Gena Showalter
Under the Never Sky door Veronica Rossi
Cinder door Marissa Meyer


Nu aan het lezen
The Nightmare Garden door Caitlin Kittredge




Als je op een boek klikt, ga je naar de Goodreads pagina.


Ik lees zoals je ziet behoorlijk wat in een maand. Gelukkig heb ik inmiddels wel door wat voor boeken ik leuk vind en welke ik waarschijnlijk niet zo leuk ga vinden. Er zitten dus weinig tegenvallers tussen! De leukste deze maand vond ik The Fault in our Stars. Leukste is niet helemaal het juiste woord, aangezien het onderwerp niet echt leuk is natuurlijk, maar wat een onwijs goed boek is dit zeg! Andere boeken die ik erg tof vond deze maand zijn Blood Bound, Under the Never Sky en Cinder. Echt aanraders!

Welke boeken heb jij deze maand gelezen? Welke vond je het leukst?


PS: Als er een boek tussen zit waarvan je zéker een review wilt lezen, laat het me dan even weten. Ik schrijf ze allemaal op mijn Engelse blog, maar omdat het heel veel tijd kost om ze ook in het Nederlands te schrijven, komt niet alles hier online. De Nederlandse boeken verschijnen hier uiteraard wel allemaal!

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...