vrijdag 3 februari 2012

Op mijn leeslijst (2)

Omdat ik het leuk vind om te delen wat ik wil gaan lezen in een maand of een soortgelijk tijdbestek, zullen er regelmatig posts verschijnen met de boeken die ik plan te lezen. Na iedere maand is er een wrap up post, dus kun je zien of ik alles inderdaad heb gelezen en of ik de boeken leuk vond. Dit is mijn lijst voor februari :)


- My Soul to Save door Rachel Vincent
- The Ask and the Answer door Patrick Ness
- The 13th Horseman door Barry Hutchison
- Nightshade door Maryrose Wood
- Spellbound door Cara Lynn Schultz
- Life's a Witch door Brittany Geragotelis
- The Goddess Test door Aimee Carter
- Pandemonium door Lauren Oliver
- Touch of Power door Maria V. Snyder


De lijst is een beetje vol deze maand, zeker aangezien het een korte maand is, maar sommige boeken zijn vrij kort dus dat moet geen probleem zijn. Ik vind het wel fijn werken dat ik gewoon mijn lijstje kan pakken en kan afstrepen wat ik heb gelezen. Dan kan ik daarna meteen een nieuw boek uitzoeken. Ideaal!

Ik kijk vooral uit naar Pandemonium, want Delirium eindigde voor mij nogal met een cliffhanger en ik wil dolgraag weten hoe het afloopt met Lena en Alex!


Hebben jullie ook een lijstje met boeken die je wil lezen komede tijd? Of heb je een iets meer controleerbare plank met te-lezen-boeken? :)

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...