woensdag 8 augustus 2012

Mijn Leven Als Een Lezer: Toekomst

En tot slot, na Verleden en twee delen Heden, nu de toekomst! Dit gedeelte heeft maar drie vragen, dus het wordt een korte post :) Deze vragen heb ik niet zelf bedacht, maar komen van een YouTube tag die al een tijdje rondgaat. Hier zijn de vragen over de toekomst! 


Zie je jezelf in de toekomst een carrière hebben die iets te maken heeft met boeken?
Hopelijk! Ik schrijf verhalen, dus het zou leuk zijn als ik er ooit eentje af kan ronden en die zo goed kan maken dat iemand het uit wil geven. Ik zou het ook leuk vinden om bij een uitgeverij te werken, maar omdat ik in een compleet andere sector werkzaam ben (en voor wéér een ander vak ben opgeleid), zal dat moeilijk worden denk ik.

Denk je dat eboeken papieren boeken zullen vervangen?
Nee. Ik denk echt dat zolang er vraag naar is, er papieren boeken zullen worden uitgegeven. Ik ben een groot fan van mijn Kindle en eboeken, maar ik kan me niet voorstellen dat we over een aantal jaar in een wereld leven waarin geen boeken meer worden uitgegeven op de traditionele manier. Dat zou ik ook niet willen. Boeken zijn er om te lezen, maar ze geven de ruimte waarin ze zich bevinden ook sfeer. Ik zou ze niet willen missen in ieder geval. Zo'n kindle op een plank is toch niet hetzelfde..

Zul je je liefde voor lezen doorgeven aan je kinderen?
Als ik ooit kinderen krijg dan hoop ik dat ik mijn liefde voor lezen aan hen kan meegeven. Het maakt niet uit wat je leest, maar dát je leest. Ik hoop dat ik dat kan meegeven :)


---------------------


En dat was het alweer voor de toekomst-vragen! Kort maar krachtig, zullen we maar zeggen :) En daarmee is ook deze serie vragen tot een einde. Vinden jullie dit soort posts leuk? Ik vind ze erg leuk om te doen, ook omdat ik zo weer nieuwe dingen ontdek over mezelf. Altijd leuk! 


2 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt een leuk artikel. Ik zou denk ik op de meeste vragen wel hetzelfde antwoord hebben gegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben tegen ereaders. Ik hou ervan om een boek te kunnen bewonderen en vast te kunnen pakken. En strelen over de kaft, voor als het versieringen heeft zoals ijzerprinses :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...