zondag 29 januari 2012

In mijn mailbox (1)

Vanaf nu ook hier op mijn Nederlandse blog: een wekelijkse post met wat ik in die week heb ontvangen aan boeken! Ik doe dit al heel lang op mijn Engelse blog, maar ik wil het ook graag met mijn Nederlandse lezers delen. Kijk voor een filmpje van wat ik ontvangen heb bij mijn In My Mailbox (66) post.


Voor review

Gewonnen


Klik op de titel om naar de Goodreads pagina gebracht te worden :) Ik ben heel blij met de boeken die ik heb binnen gekregen. Ik ben nog steeds op lowbuy, al sinds eind oktober, maar het gaat nog steeds goed! En ik heb genoeg te lezen, dus dat zit wel goed - zeker met deze toffe nieuwe boeken! 

Heb jij deze week een boek/boeken binnen gekregen? Zo ja, welke? 


Happy reading!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...