donderdag 19 januari 2012

Op mijn leeslijst (1)

Omdat ik het leuk vind om te delen wat ik wil gaan lezen in een maand of een soortgelijk tijdbestek, zullen er regelmatig posts verschijnen met de boeken die ik plan te lezen. Na iedere maand is er een wrap up post, dus kun je zien of ik alles inderdaad heb gelezen en of ik de boeken leuk vond. Dit is mijn lijst voor januari :)

- Blood Bound door Rachel Vincent (adult)
- Firelight. Ziel van Vuur door Sophie Jordan
- My Scorching Summer Diary door Liz Rettig
- Incarnate door Jodi Meadows
- Everneath door Brodi Ashton
- Cinder door Marissa Meyer
- Under the Never Sky door Veronica Rossi
- The Ask and the Answer door Patrick Ness
- The Nightmare Garden door Caitlin Kittredge
- Your Heart Like Quicksilver door Theo Lawrence
- Incarceron door Catherine Fisher


Doorgestreepte titels zijn boeken die ik al gelezen heb. Ik lees ze niet op volgorde, hoewel ik sommige boeken eerder moet lezen dan anderen. De kans dat ik ze allemaal lees is vrij klein, aangezien het best wel veel titels zijn, maar op deze manier kan ik als ik een boek uit heb mijn lijstje pakken en een boek kiezen om te lezen in plaats van een uur naar mijn planken te staren. Tot nu toe werkt het! :)


Hebben jullie ook een lijstje met boeken die je wil lezen? Of heb je een iets meer controleerbare plank met te-lezen-boeken? :)


0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...