vrijdag 27 januari 2012

Review: Everneath door Brodi Ashton


Everneath door Brodi Ashton
Nederlands: geen vertaling
Gepubliceerd: 24 januari 2012
Uitgever: HarperCollins
Pagina's: 370
Bron: ARC
Uitdaging: geen
Overige: Eerste boek in de Everneath serie. Het tweede boek komt uit in 2013.
Koop het boek: Bookdepository


Last spring, Nikki Beckett vanished, sucked into an underworld known as the Everneath, where immortals Feed on the emotions of despairing humans. Now she's returned- to her old life, her family, her friends- before being banished back to the underworld... this time forever.

She has six months before the Everneath comes to claim her, six months for good-byes she can't find the words for, six months to find redemption, if it exists.

Nikki longs to spend these months reconnecting with her boyfriend, Jack, the one person she loves more than anything. But there's a problem: Cole, the smoldering immortal who first enticed her to the Everneath, has followed Nikki to the mortal world. And he'll do whatever it takes to bring her back- this time as his queen.

As Nikki's time grows short and her relationships begin slipping from her grasp, she's forced to make the hardest decision of her life: find a way to cheat fate and remain on the Surface with Jack or return to the Everneath and become Cole's...

Sinds ik over dit boek gehoord heb, stond het hoog op mijn verlanglijstje. Ik ben dol op hervertellingen van Griekse mythen! Brodi Ashton heeft in dit boek een goede moderne twist gegeven aan de mythe van Persephone.

De schrijfstijl van de auteur is super en ik kon de bladzijdes niet snel genoeg omslaan. Ik las onwijs snel, om maar uit te vinden wat er zou gebeuren. Er zit niet heel veel actie in dit boek, dus grote complimenten aan Ashton om me toch geboeid te houden en me helemaal in het verhaal mee te slepen!

Ik vond dat Nikki wel een beetje meer tijd had kunnen doorbrengen met haar familie, aangezien ze dat als reden aangaf om weer terug te komen uit de Everneath, maar op zich werkte het prima voor het verhaal. Jack en Cole hebben allebei hun aantrekkelijke kanten, en ook al was Cole degene die Nikki mee nam naar de Everneath en daardoor de bad guy van de twee, toch vond ik mezelf nieuwsgierig om meer over hem uit te vinden. Hopelijk komt dat in boek twee, want die wil ik zeker lezen.

In dit debuut weet Ahston je mee te slepen in Nikki's wereld nadat ze die van Cole verlaat. Je zult worden meegenomen in haar strijd om boven te blijven en de beide jongens zullen om je aandacht vragen.. Wie kies jij?


Mijn rating:


Vier dikke vette sterren voor dit debuut! Ik kan niet wachten tot ik het tweede deel kan lezen. Zeker een aanrader!

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...